Курс C# /.NET Pro
Після курсу Ви зможете:
- Розуміти синтаксис мови С#, розбиратися в чужому коді та змінювати його
- Писати додатки на C#, застосовуючи кращі сторони мови
- Працювати з обробкою винятків, делегатами, потоками
- Проєктувати та створювати інтерфейси
- Створювати продукти з урахуванням технологій ООП
Програма курсу:
1. Знайомство з платформою .NET і мовою програмування C#
- Огляд платформи .NET Framework
- Знайомство з мовою C #
- Огляд можливостей мови
- Знайомство c IDE Visual Studio
- Структура програми
- Компіляція програми
- Написання першої програми
- Типи проєктів
2. Типи даних
- Пристрій пам’яті в комп’ютері
- Системи числення
- Як зберігаються дані в пам’яті
- Поняття змінної
- Типи змінних
- Створення і ініціалізація змінних
- Область видимості
- Константи
- Операції над базовими типами
3. Умовні конструкції
- Поняття умовних конструкцій
- Умовна конструкція if
- Оператор багатозначного вибору switch … case
4. Основи роботи з системою контролю версій
5. Циклічні конструкції
- Знайомство з циклами
- Цикл з передумовою while
- Цикл з умовою поста do … while
- Цикл з лічильником for
6. Методи
- Поняття методу
- Створення методу
- Виклик методу
- Види методів з параметрами і без
- Модифікатори out і ref
- Рекурсія
- Метод Main
7. Масиви
- Поняття масивів і необхідність їх використання.
- Способи створення масивів
- Робота з масивами
- Багатовимірні масиви
- Зубчасті масиви
8. Введення в ООП. Поняття класів і об'єктів
- Поняття класу та об’єкта
- Створення класів, їх вміст
- Створення об’єктів за допомогою класів
- Модифікатори доступу
- Робота з властивостями
- Автоматично реалізовані властивості
- Конструктори, призначені для користувача і за замовчуванням
- Часткові класи і методи
9. Спадкування і поліморфізм
- Поняття спадкування
- Реалізація спадкування
- Базовий тип Object
- Upcast і DownCast
- Поняття і реалізація поліморфізму
- Віртуальні методи
10. Абстракція і інтерфейси
- Поняття абстракції
- Створення абстрактних класів
- Робота з абстрактними методами
- Спадкування від абстрактних класів
- Поняття інтерфейсу
- Створення і реалізація інтерфейсів
11. Статичні класи і методи
- Створення і виклик статичних методів
- Робота зі статичними методами
- Створення статичних класів
- Необхідність в статичних класах
- Розширюючі методи
12. Структури. Перерахування
- Поняття структур і необхідність в них
- Створення структур і робота з ними
- Відмінності структур від класів
- Поняття перерахувань
- Область застосування перерахувань
13. Виняткові ситуації
- Поняття виняткових ситуацій
- Обробка винятків, конструкція try, catch, finally
- Створення своїх класів винятків
- Множинна обробка винятків
14. Збиральник сміття
15. Колекції
- Основні типи складних структур даних: список, черга, стек, словник,
- Інтерфейси, які підтримуються різними колекціями
- Ініціалізатор колекцій
- Створення призначених для користувача колекцій
16. Узагальнення
- Повторне використання коду та значення узагальнень у ньому
- Обмеження в узагальненнях
- Узагальнені інтерфейси
- Коваріантність та контрваріантність
17. Делегати, події, Лямбда-вирази
- Поняття делегату
- Оголошення делегатів
- Анонімні методи
- Лямбда-вирази
- Події
18. LINQ
- Стандартні операції запитів. Фільтрація. Сортування. Групування
- Анонімні й динамічні типи
- Під’єднання до бази даних
- LINQ to SQL
19. Введення-виведення. Серіалізація. XML
- Бібліотека System.IO
- Робота з XML
- Поняття серіалізації. Серіалізація в XML
- Реалізація власних методів для серіалізації
20. Складання простору імен, атрибути, директиви препроцесору, рефлексія
- Простір імен
- Складання. Глобальний кеш збірок
- Директиви препроцесору
- Атрибути. Створення призначених для користувача атрибутів
- Рефлексія
21. Потоки, завдання, синхронізація
- Проблема розподілення обчислень, багатоядерності
- Асинхронні делегати
- Класи Thread, Task
- Проблеми, що виникають при паралельних обчисленнях
- Класи, що відповідають за синхронізацію
22. Огляд можливостей
- Структура проекту
- Створення додатків
- ASP.NET
23. Unit-тестування
- Unit Testing Framework
- Тестування закритих і статичних методів
- Тестування коректної роботи бізнес-логіки
- Universal Windows Platform
24. Здача проектів
- Обговорення результатів
25. Як скласти резюме і пройти співбесіду
- Структура резюме
- FAQ
- Як вести себе на співбесіді
- Основні помилки на співбесіді
- Урок англійської мови №1
- Урок англійської мови №2
- Урок пошуку роботи
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!