Курс C# /.NET Pro в Дніпрі з працевлаштуванням | ITEA Dnipro

Курс C# /.NET Pro

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
81 год. по 2-3 рази на тиждень

Після курсу Ви зможете:

  • Розуміти синтаксис мови С#, розбиратися в чужому коді та змінювати його
  • Писати додатки на C#, застосовуючи кращі сторони мови
  • Працювати з обробкою винятків, делегатами, потоками
  • Проєктувати та створювати інтерфейси
  • Створювати продукти з урахуванням технологій ООП

Програма курсу:

1. Знайомство з платформою .NET і мовою програмування C#

  • Огляд платформи .NET Framework
  • Знайомство з мовою C #
  • Огляд можливостей мови
  • Знайомство c IDE Visual Studio
  • Структура програми
  • Компіляція програми
  • Написання першої програми
  • Типи проєктів

2. Типи даних

  • Пристрій пам’яті в комп’ютері
  • Системи числення
  • Як зберігаються дані в пам’яті
  • Поняття змінної
  • Типи змінних
  • Створення і ініціалізація змінних
  • Область видимості
  • Константи
  • Операції над базовими типами

3. Умовні конструкції

  • Поняття умовних конструкцій
  • Умовна конструкція if
  • Оператор багатозначного вибору switch … case

4. Основи роботи з системою контролю версій


5. Циклічні конструкції

  • Знайомство з циклами
  • Цикл з передумовою while
  • Цикл з умовою поста do … while
  • Цикл з лічильником for

6. Методи

  • Поняття методу
  • Створення методу
  • Виклик методу
  • Види методів з параметрами і без
  • Модифікатори out і ref
  • Рекурсія
  • Метод Main

7. Масиви

  • Поняття масивів і необхідність їх використання.
  • Способи створення масивів
  • Робота з масивами
  • Багатовимірні масиви
  • Зубчасті масиви

8. Введення в ООП. Поняття класів і об'єктів

  • Поняття класу та об’єкта
  • Створення класів, їх вміст
  • Створення об’єктів за допомогою класів
  • Модифікатори доступу
  • Робота з властивостями
  • Автоматично реалізовані властивості
  • Конструктори, призначені для користувача і за замовчуванням
  • Часткові класи і методи

9. Спадкування і поліморфізм

  • Поняття спадкування
  • Реалізація спадкування
  • Базовий тип Object
  • Upcast і DownCast
  • Поняття і реалізація поліморфізму
  • Віртуальні методи

10. Абстракція і інтерфейси

  • Поняття абстракції
  • Створення абстрактних класів
  • Робота з абстрактними методами
  • Спадкування від абстрактних класів
  • Поняття інтерфейсу
  • Створення і реалізація інтерфейсів

11. Статичні класи і методи

  • Створення і виклик статичних методів
  • Робота зі статичними методами
  • Створення статичних класів
  • Необхідність в статичних класах
  • Розширюючі методи

12. Структури. Перерахування

  • Поняття структур і необхідність в них
  • Створення структур і робота з ними
  • Відмінності структур від класів
  • Поняття перерахувань
  • Область застосування перерахувань

13. Виняткові ситуації

  • Поняття виняткових ситуацій
  • Обробка винятків, конструкція try, catch, finally
  • Створення своїх класів винятків
  • Множинна обробка винятків

14. Збиральник сміття


15. Колекції

  • Основні типи складних структур даних: список, черга, стек, словник,
  • Інтерфейси, які підтримуються різними колекціями
  • Ініціалізатор колекцій
  • Створення призначених для користувача колекцій

16. Узагальнення

  • Повторне використання коду та значення узагальнень у ньому
  • Обмеження в узагальненнях
  • Узагальнені інтерфейси
  • Коваріантність та контрваріантність

17. Делегати, події, Лямбда-вирази

  • Поняття делегату
  • Оголошення делегатів
  • Анонімні методи
  • Лямбда-вирази
  • Події

18. LINQ

  • Стандартні операції запитів. Фільтрація. Сортування. Групування
  • Анонімні й динамічні типи
  • Під’єднання до бази даних
  • LINQ to SQL

19. Введення-виведення. Серіалізація. XML

  • Бібліотека System.IO
  • Робота з XML
  • Поняття серіалізації. Серіалізація в XML
  • Реалізація власних методів для серіалізації

20. Складання простору імен, атрибути, директиви препроцесору, рефлексія

  • Простір імен
  • Складання. Глобальний кеш збірок
  • Директиви препроцесору
  • Атрибути. Створення призначених для користувача атрибутів
  • Рефлексія

21. Потоки, завдання, синхронізація

  • Проблема розподілення обчислень, багатоядерності
  • Асинхронні делегати
  • Класи Thread, Task
  • Проблеми, що виникають при паралельних обчисленнях
  • Класи, що відповідають за синхронізацію

22. Огляд можливостей

  • Структура проекту
  • Створення додатків
  • ASP.NET

23. Unit-тестування

  • Unit Testing Framework
  • Тестування закритих і статичних методів
  • Тестування коректної роботи бізнес-логіки
  • Universal Windows Platform

24. Здача проектів

  • Обговорення результатів

25. Як скласти резюме і пройти співбесіду

  • Структура резюме
  • FAQ
  • Як вести себе на співбесіді
  • Основні помилки на співбесіді
  • Урок англійської мови №1
  • Урок англійської мови №2
  • Урок пошуку роботи

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!

spinner-it

Курс на IT — повний вперед! Дізнатись актуальний розклад

На жаль, у звязку з війною ІТЕА завершила свою діяльності в Україні.

This will close in 20 seconds