Курс Контекстна реклама (Google Ads)
Опис курсу
Курс Google Ads дозволить вам вивчити всі особливості роботи з цим сервісом запуску контекстної реклами. Навчання побудовано за принципом «від простого до складного»: ви почнете з налаштування облікового запису з нуля і поступово дійдете до запуску і адміністрування рекламних проєктів.
Курс стане відправною точкою для кар'єри в digital для починаючих свій шлях в інтернет-маркетингу. Він дозволить знайти фундаментальні для новачків навички ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики і подальшої оптимізації діючих рекламних кампаній.
Після курсу Ви зможете:
- Планувати стратегію просування в контекстній мережі Googlе
- Знижувати вартість кліка шляхом правильного підбору ключових слів
- Правильно аналізувати ефективність рекламних кампаній
- Оптимізувати бюджети і планувати KPI`s
Програма курсу:
1. Вступ
- Що таке контекстна реклама?
- Як працює цей інструмент?
- Огляд можливостей і переваг контекстної реклами
- Види контекстної реклами
- Вивчення рекламованого продукту
- Складання портрета цільової аудиторії
- Аналіз конкурентів та попиту
- Робота із сайтом перед запуском рекламних кампаній
- Створення облікового запису в Google Ads
2. Вивчення інтерфейсу. Підбір ключових слів
- Вивчення інтерфейсу
- Структура облікового запису
- Панель навігації та налаштування облікового запису
- Типи ключових слів, типи запитів
- Ефективна робота з інструментом “Планувальник ключових слів”
- Правила збору повноцінного семантичного ядра
- Кластеризація ключових слів
- Поняття мінус-слів та робота з модифікаторами відповідності
- Стратегія просування
- Прогноз рекламного бюджету
3. Створення та налаштування рекламних кампаній у пошуковій мережі
- Тонкощі налаштувань на рівні рекламної кампанії в пошуковій мережі. Групи оголошень
- Критерії поділу на групи
- Стратегія призначення ставок
- Правила створення ефективних оголошень
- Робота з розширеннями
- Динамічні пошукові оголошення
- Секрети ціноутворення. Як знизити вартість кліку й розміщуватися вище?
4. Використання редактора Google Ads Editor
- Робота з таблицею для вивантаження тисячі груп оголошень
- Створення UTM для відстежування каналу й ресурсу
- Вивантаження рекламних кампаній в Google Ads через Google Ads Editor
5. Google Analytics та Google Tag Manager
- Основні метрики Google Analytics для маркетолога
- Під’єднання до сайту Google Analytics та Google Tag Manager
- Інтеграція даних Google Ads і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу тощо
- Налаштування базових цілей у Google Analytics за допомогою Google Tag Manager
6. Створення рекламних кампаній у Медійній мережі Google. Торгові та розумні рекламні кампанії. Реклама відео, локальна, додатків
- Особливості роботи в Медійній мережі. Можливості
- Формати й типи оголошень
- Правила створення ефективних оголошень
- Smart Display
- Discovery в медійній мережі
- Merchant Center
- Торгові рекламні кампанії. Розумні торгові рекламні кампанії
- Реклама додатків
- Youtube рекламні кампанії
- Performance max
- Види й типи орієнтування. Способи вибору аудиторій
- Мінус-таргетинг, виключення місць розміщення
7. Ремаркетинг у Google Ads. Аналіз рекламних кампаній. Основні способи оптимізації рекламних кампаній
- Як повторно звертатися до відвідувачів вашого сайту?. Базові поняття
- Правильне налаштування ремаркетингу
- Стратегії ремаркетингу. Індивідуальний підхід до ваших відвідувачів
- Налаштування ремаркетингу в Медійній мережі Google
- Налаштування ремаркетингу в пошуковій мережі Google
- Динамічний ремаркетинг
- Принципи аналітики рекламних кампаній
- Важливі звіти для аналізу результатів рекламної кампанії
- Налаштування стовпців у Google Ads, створення власних стовпців
- Як читати цифри й на що дивитися при аналізі?
- Оптимізація пошукових рекламних кампаній
- Оптимізація кампаній у контекстно-медійній мережі
- Автоматизація реклами
8. Відстеження ефективності. KPIs. Звітність. Висновки, що робити після завершення курсів
- Складання KPIs бізнесу й реклами
- Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій і продажів
- Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій у ніші
- Планування витрачання коштів
- Розподіл інструментів і коштів у процесі медіапланування
- Чекліст перед запуском рекламних кампаній
- Формування звітів, автоматизація звітів
- Підготовка до сертифікації Google Ads
- Як отримати роботу?
- Яким має бути резюме, супровідний лист?
- Як вибрати вакансію й компанію?
- Поради спеціалістам і бізнесу
Мінімальні вимоги:
- Наявність власного ноутбука або ПК
- Встановлений Exсel та Google Ads Editor
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!