Курс Front End
Після курсу Ви зможете:
- Надавати продуктам ефектного зовнішнього вигляду, застосовуючи HTML & CSS та JavaScript
- Розбиратися в основних інструментах та особливостях JavaScript
- Працювати з консоллю розробника та перевіряти код на предмет помилок
- Створювати анімації, інші інтерактивні елементи та додавати їх до продукту
- Впливати на процес оптимізації завантаження сторінки та робити код більш читабельним
- Вигідно презентувати себе роботодавцеві
Програма курсу:
1. Вступ у веб-технології
- Призначення технологій
- Стек розробки для сайту
- Принцип роботи клієнт-сервер
- Консоль розробника
- Текстовий редактор і IDE
- Що таке HTML & CSS & JS і їх взаємодія
2. HTML
- Базові принципи верстки
- Знайомство з поняттям тегу і атрибуту
- Обов’язкова структура будь-якої веб-сторінки
- Поняття малих і блокових елементів веб сторінки
- Поняття парних і непарних тегів
- Семантичні теги
- Спецсимволи
- Робота з тегами і атрибутами
- Робота з посиланнями і якорями
- Робота з текстом і коментарями
- Робота з різними системами кольорів в HTML
- Робота з зображеннями
- Нумеровані і марковані списки
- Робота з блоками (div)
- Таблиці
- Форми
- Елементи форм (інпут)
- Айфрейми
- Підключення різних модулів до документу HTML
- Форматування елементів HTML
3. CSS
- Що таке CSS?
- Базові принципи написання стилів
- 3 способи додавання CSS в HTML сторінку
- Зовнішні таблиці стилів
- Відносні і статичні одиниці вимірювання
- Робота зі шрифтами (сімейства, стилі, розміри, насиченість)
- Робота з межами елементів (бордер радіус, тіні)
- Робота з відступами і розмірами елементів
- Градієнти
- Робота з властивостями float і clear
- Flex box
- Робота з фоном (зображення і колір, розміри, прозорість)
- Селектори
- Селектори поглибленого рівня
- Пріоритети стилів
- Перезапис стилів
- Псевдокласи, псевдоелементи
- Робота з анімацією елементів
- Валідація
- Медіазапити
4. Робота з браузером
- Встановлення корисних розширень для верстки
- Відладник коду
5. Хостингові і доменні панелі
- Робота з Git і хостинг на Git
6. Різні види верстки
- Адаптивна верстка
- Гумова верстка
- Pixel perfect верстка
- Статична верстка
- Кросбраузерна верстка
- Змішана верстка
7. Figma для розробника
- Поняття растрової та векторної графіки
- Переваги й особливості Figma
- Огляд панелей та інструментів
- Сітки
- Шари і компоненти
- Експорт параметрів і графіки
- Редагування елементів
8. Grid layout
- Побудова мережі
- Робота з горизонтальним і вертикальним вирівнюванням
- Об’єднання елементів
- Методи роботи з комірками
9. Правила іменування класів по BEM
10. Бібліотека Bootstrap
11. SASS
- Підключення
- Правила і директиви
- Керуючі директиви і вирази
- Використання міксинів
- Застосування на практиці
12. Вступ до мови програмування JavaScript
- Загальна інформація про мову та її особливості
- Довідники, специфікації і посилання на них
- Консоль розробника
- Зовнішні скрипти і порядок їх підключення
- Змінні та правила їх іменування
- Типи даних та приведення типів
13. Основні оператори
- Оператори порівняння і логічні значення
- Умовні оператори
- Логічні оператори
- Конструкція switch
14. Цикли і функції
- Цикли ‘for’, ‘while’, ‘do … while’
- Рекурсія і поняття стека
- Поняття і синтаксис функції
- Функціональні вирази
- Області видимості
- Псевдомасив ‘arguments’
- Функції зворотного виклику (callback)
15. Масиви
- Перебираючі методи
- Внутрішнє представлення масивів
16. Об'єкти
- Передача за посиланням
- Перебір властивостей
- Стандартні вбудовані об’єкти
17. Робота з Git
- Робота з Git Bash
- Workflow від створення сховища до його відправки на віддалений сервер
- Робота з гілками
- Робота з конфігураційними файлами
18. Прототипне наслідування
- Прототип об’єкта
- Властивість prototype
- Вбудовані класи
- Функція - конструктор
- Успадкування класів
- Внутрішня структура методу 'extend' і поліфіл 'Object.create'
- Функціональне успадкування
19. ООП (об'єктно-орієнтоване програмування)
- Загальна інформація про ОВП
- Інкапсуляція
- Поліморфізм
- Успадкування
- Абстракція даних
- Поняття 'клас'
20. Контекст виклику та замикання
- Робота з 'this' (4 способи використання)
- ES6 стандарт (стрілочні функції)
- ES6 let / const + var + hoisting
- Використання 'call', 'apply'
- Дескриптори, гетери та сетери властивостей
- Шаблон проектування 'Singletone' через замикання
- Збиральник сміття
21. Робота із системою контролю версій
22. Глобальний об'єкт Window та робота з DOM
- Загальна інформація про 'window', 'navigator', 'document', 'location', 'history'
- Навігація по DOM елементам
- Властивості вузлів
- Додавання та видалення вузлів
- Робота зі стилями
- Робота з координатами
23. Події
- Вступ у браузерні події
- Порядок обробки подій (Event Loop)
- Асинхронні події
- Робота з SetTimeout / SetInterval
- Спливання і перехоплення
- Делегування подій
- Події з використанням миші, клавіатури та прокручування
- Завантаження документа
24. Формування сторінки у браузері
- Формування DOM покроково
- Формування Render Tree
- Порядок формування CSSOM
- Оптимізація, мініфікація, робота з HTTP Cache
25. HTTP
- Вступ у протокол HTTP
- Переваги та недоліки протоколу
- Робота з AJAX
- Загальна інформація про RESTful API
- JSON
- CORS
- Promise + async await
26. Способи зберігання даних у браузері
- Cookies
- LocalStorage, sessionStorage
- IndexedDB (import / require)
- Manifest
- ServiceWorker
- Progressive Web Application
27. Як скласти резюме і пройти співбесіду
- Структура резюме
- FAQ
- Як вести себе на співбесіді
- Основні помилки на співбесіді
- Бонусне заняття з англійської мови
- Урок пошуку роботи
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!